Wednesday, January 21, 2009

Deejay breaks the dance

Oh shut up. I'm in silent mood.

......................................................

Someone used my nickname when I forgot to put my link. Please don't take advantage from the stupid me, I never do that okay?

Lol, I was laughing when I read that on his cbox. ;] So intelligent. Bahahaha.

Salam.

8 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

lorh..ade jugak manusia wat keje cemtuh ye?
aneh..

aMrI218 said...

uik,,
spe kwn2 sy??

Lala said...

hehe gurau2 takpe la kalau cuba nak merosakkan nama baik, memang la tak best. hehe. ;p

Farah Zoey said...

what a lol.
sper tau cmner perasaan tuh.
giler geram oh.
syer kena aritu org yg buat tu ckp kt cbox budak laki nih sye nk kt dak laki tuh.giler malu beb!

13may said...

hehhe hehhe hehhe....

dunia dunia...hehhe hehhe

yongsofea said...

sian cik lala kite . hehe

Lala said...

he was joking la =] eheee

Azri Rotten said...

xde ar..name je private tp fees murah gak..i punye full sem utk foundation 4000...universiti lain?