.
hensem kan pakwe yang nerd tu? dah la bijak. pakwe-pakwe yang kurang asam itu sangatlah jahanam. eee menyampah! tapi doritos tu apa ekk? I wonder if it's tasty.lool
why do I like nerd guys?
1. they don't bully girls or even anyone (just trick)
2. they are very polite and quiet
3. most of them are smart and intelligent =P
4. cuteeee
5. cuteeeeee
ok, abaikan yang dua bawah tu. tapi aku punya suka la. haha. ye la dak, kalau dibandingkan dengan douche bags and casanovas? go to hell.
oh, anda bukan nerd? tengoklah tutorial How To Be Nerd by Nigahiga. (ceh takdak kerja aku nak jadi nerd sukasuka plus I think it's waaaaay too extreme, lool.) pengajarannya, nerds are cool. ai ai ♥
and recently what happened to me, ternampak pulak kejadian yang membuatkan aku nak muntah; ada la seorang mamat yang boleh tahan (hodohnya), kutuk perempuan yang hodoh. like wtf? go take a mirror la dude, you're a...beast(it's hard for me to write that cause I'm not that type of person who calls people with improper names) , jangan nak perasan kau kacak macam John Mayer aku. Don't get me wrong, I have no against feeling to guys who are not handsome or ugly, because myself, I'm just another avarege looking girl. (well few people called me cute, so..:P) haha, but seriously, why want to kutuk other people if yourself is not good? come'n, beautiful is subjective. plus, padan-padanlah sikit, dah hodoh tu, perangai janganlah hodoh, lagi buat orang nak lastik kau sampai betul sikit otak tu. tapi kalau kau perlukan khidmat aku untuk lastik kau, meh sini aku boleh tolong. and kita ni manusia, janganlah suka-suka hati kutuk orang hodoh even memang dia hodoh. ingat dia nak ke dilahirkan tak cantik.
JANGAN TIPU. confirm takde.
cepat, aku tunggu ni pakwe2 nerd di luar sana, kahwinilah aku. okthxbai.
anyway, that video I initially watched on the coolest photoblog by Azlan. Gooo follow him. Definitely NOT a typical blogger like others, he's just.. amazing. (dah berapa kali aku promote dia dalam blog aku, haha japgi kembang la dia)
valentine is coming. so? jangan celebrate. dosa.
adios
No comments:
Post a Comment