Saturday, April 18, 2009

Busy Day

IMG_8792




IMG_8790

UPDATE April 19th (only this photo, the cement one)

IMG_8889

IMG_8791


Yes, my house is on renovation for toilets and kitchen. If you read my previous entry, you will know it why. Actually my house should be renovated from infront to backyard, but since my parents already bought a new and bigger house somewhere that I can't tell you, so just a simple renovation. It's twice better than my current house where I can dance hula-hoops there. Haha

I actually wanted to meet my old buddies in school but unfortunately, I had to keep my eyes for this house. Maybe next time.

So, I filled my boring day by capturing photos of my kitties around my housie. I waddled around with my jogging shoes but without socks cause it's really comfortable(yeah yeah, I jogged!lol).

headless cat

IMG_8868


he's sick today :( mama please bring him to vet!

IMG_8864


UPDATE-April 19th (look at his eyes. infection :( )

IMG_8905

sniffing around the renovation stuffs

IMG_8876


See you around friends, comments always make me happy.

Salam

11 comments:

Akmar Anuar said...

bela tiga kucing ke?
hehe, kucing2 ni memang 'pemerhati' yang bagus, kalo ada orang2 baru or sumtin new happened in the house, dorang la makhluk pertama akan gi check kan?
dorang la paling sibuk nak hidu bau2 yang pelik bagi dorang..hehe..comel je..

mase rumah akmar kene renovate dulu, kucing2 akmar la paling rajen tengok keadaan rumah..comel btol!

Tinta Insyirah said...

omo! its not about my blog is updated or so, its me who is kind of problematic sometimes. I tend to write on what happen daily esp on special and memorable things. As time goes by, half of the memory fades away. Someday somehow, I'll read these anecdote of my life and cracks up :)

Miea said...

aww kucing!
berapa ramai ahli kucing you?

Lala said...

three kitties as you can see. don't you think they're adorable? lol

Akmar Anuar said...

mari kita berdiskusi pasal mata kucing lala kat sini..leh??

;)

sebelum tu, dah bawa jumpe vet lom??
arap2 da bawa..
kene bawa cepat2 tau?? takut tu infection, kalo dibiarkan lama2 takut melarat pulak..

MESTI BAWA JUMPE VET K???
SATU ARAHAN NI!

sori2 tergarang plak but ini utk kebaikan kucing lala gak..
akmar pon bela kucing and akmar sayang sangat kucing akmar (Kecik) dan akmar faham kerisauan lala tu..

Lala said...

kesian dia. nak bawak tapi hari ni kan Ahad so tutup klinik la. takkan nak bawak pgi kedai pet pulak. so tadi cuma pgi kedai pet je nak beli ubat tapi dah tutup . pukul 5 dah tutup. dah rugi satu pelanggan. marah betul ni.

nanti maybe esok kot suruh kakak bawak. inshaAllah.

Akmar Anuar said...

yup!!
bawak esok tau?!
cian kat kucing lala tu...
hurm.....arap2 kucing lala tu tabah!!

;)

Lala said...

haha boleh punya. kucing saya kuat-kuat dan gagah-gagah belaka. hehe :D

Shahrul Tanaka said...

wah best2 ada kucing!
kura2 ada?? :P

1234 said...

tak saba nk raya rumah you . haha .

Lala said...

yeay! boleh boleh datang tau! :D nak datang bulan depan pun boleh. hehe