Examinations are slowing me down day by day. I then decided to update blog. =D
Last post, I asked you to send me an anonymous letter, but I did not get any! :( Now I am begging, so I am expecting the next time I open the thing, I get some texts from you. So please. =D
Here here here here here here here
5 comments:
Oh ho. Banyaknya lens kamera. Yang mana satu paling best?
saya ada tiga. yang paling best mestilah 50mm punya lens. masyuk je kalau ambik gambar.
yang macam gambar atas ni. hehe
=D
teringin nak beli 50mm lens. kat Malaysia berapa harganya ek.
50mm f/1.8 II around MYR330, 50mm f/1.4 around MYR1500 :D
mine is 50mm f/1.8 II which I bought in lowyat plus the filter cost me around MYR400. =)
Kat Finland I bet mahal lagi kan?
Yeah,kat Finland lagi mahal. God willing will buy one 50mm soon. Nak pesan dekat adik di Malaysia.
Dah try semalam masa ambil gambar kat Rumah kawan di Espoo. Gambar yang dipost kat blogresipi.wordpress.com bawah tajuk Helsinki Day 4 adalah menggunakan lense 50mm yang tuan rumah bagi pinjam pada kami.
Post a Comment