Tuesday, December 30, 2008

It was a frustating day

Gosh, my PMR result was so lousy. Even Jojie's one is better. I only got few As and lots of Bs. And guess what.. I got D for my arabic. I didn't expect my arabic D 'cause in my trial, I don't even have a C! Even Bahasa.. B

Please don't ask me how many As I got. I won't tell you. My cousins, you can text me or email me. But please...

I don't want to be sad, I want to start a new life, with a new year. I can't get into Science class .

Congratulations tu Zulhelmi and my bestie, Afifah. And all of youuu.

14 comments:

faqiha said...

jgn la sedih2 sgt :(

ftn amirah said...

ala,relax je.
arab tu u boleh taram je
urgh,result i pon same teruk
sabar je la

onlyNAMI,oke? said...

sayang dun be sad. :D
lyke i said b4 larh,,
God send us failure
to make us humbler.
:3
nway,,
slalunye org down
pmr spm dye up up && gempakk. :D
insyaAllah. dear. ;)

ABSOLUTE said...

dont be sad
everything happen for a reason.

Azri Rotten said...

relax ar pmr x penting sgt..ramai org pmr hanco tp bile spm ok je..ade gak yg gempak pmr tp bile spm,hanco sampai kene repeat..i lak ok je both exam,x hanco teruk tp xde dpt A bleh gak continue study sampai skrg..be tough! :)

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

uit babe,
i want to tell u something la..
siyesli,
result taim skolah tadek function sgt..
dorg just cm batu loncatan aje,
nk masuk mrsm aa ape aa..
truskan sje idop,
asalkan dpt bertaan n berjaye lam idop,
tnpe masuk u pun it doesnt matter.
k,babe,
kamon.
cheer up.
remember.
it just a pmr.
btw,ape yg dah di tetapkanNYA,e.g kamu ase tak pat science class,its ok..
kadang2 path yg kite tak pena terpikir is much better.
cm sis,i was in bio stream till matrix,then tercmpak kat engineering course in uni.
of coz i was damn frustrated..
bile dah lalu bru sis tao,god knew better than us.
k,get new life.
chaiyok!

1234 said...

saba qura . engt ALLAH . tings hapen 4 a reason . mgkin allah nk kita buat yg terbaikk pd masa hadapn . so,saba k ?

Liyana Lunia said...

lala, u jgn sedih okay. lpsni bwt yg tebaik for spm k :)

Tinta Insyirah said...

Its okay we still have time fr SPM.
Im sure u gonna struggle harder than ever fr SPM arent u? :)
ade hikmah disebaliknya kan kan?

-CERIA SELALU-

Lala said...

thanks
the moral that i learn here, don't be rude with ur teacher
kalau tak halalkan ilmu.. bahaya.

Ayyman Rahim said...

I ingat u form 4 do, btw okay la tuuuuuu!

Yoyoh said...

Congrats babe :] Score SPM habis habisan okay !

Hidma Zulkefli said...

spm ade lg syg!
bile da rse down cmni,mst la gle2 usehe t0wk spm kan.
lek kk

Anonymous said...

result sy ckp gempak time pmr, tp lepas tue spm, matrix, univ semua ke laut. tp syukur la dpt degree gak. ape2 pun... satu titik penting adalah masa kamo study d form 4 nie seterusnya smpi xem spm. masa nie kna pulun kow2 la kit deh. challo!