

If you are The Sims and The Sims 2 fan, you must read this! I found this in youtube while watching videos couple days go but just I'm lazy to update my blog. ;) Anyway I love The Sims. Thanks to mieza and wanie for your dvds!
The Sims 3 comes with more complicated dramas, where you can do what you do outside and inside home! More, when you're working, doing anything! I say, it's harder than ever. It's also hard to make friends like in the real world and to get promote to the sims' jobs. Umm, sorry I just know few things, ;)
Anyway you can watch this trailer and tell me what do you think about the sims 3, maybe you've any opinion? Share with me.
The Sims 3 will be available in United Kingdom, United States & selected countries around February 2009. Malaysia? eh entahlah.. ;)
The Sims 3 official trailer
The Sims 3; behind the scenes
*ayat bertabur tabur silalah kutipkan dan susun balik wuu t.t *
15 comments:
woaaaaaa
nakkkk
ala msia x de?
cisss
:PP
entahlaaaaaaa. sedihhhh :( haha tapi akan ku tunggu!
i suka sims! addictive ohh! hahaha
:D
ala.. tpakse aq spam cket kt cni.. ko xde chatbox kew? susah lor..
isk3.. ko d-tag oleh ku.. sila ke blog ku secepat mungkin..
deyh.. wani pnye blog da ilang blk..
hoho~~
qurr kuwh!!!
luv u!! :)
ble nk tgok wyg ngn kte???
shabella : hehe i sukaa gila!
kakkoi : mmg la wani ni. takpa nanti telefon
nami : nanti chat nak?senang sikit nak cakap? :D
mane nak cmment ni??
huhu~
sini sajaa :D
rasanya the sims 2 kat low yat ada tak ?
original ada kut, cuba la. hehe
tau nama kedai yang mungkin ada tak ?
tak, taktau, tapi ada la, cuba la jalan jalan dalam OU atau selayang mall tu, inshaAllah ada.
da lama tk sentuh bendaalah nh.sampai da ade SIMS 3 =D
haha, tau takpa ;D
Post a Comment