Yahoo! Finally I managed to change layout! XML layout, yes it is easier. I had browsed from http://suckmylolly.com/ It has lots of cute layouts. Lolz. And, sorry, I won't put my chatbox for this time. I really don't want to. ;) But not to worry, as I mentioned before, you can comment me in my entries or msn me. Sure I'll reply.
At first it was a bit tricky for me 'cause I left the XML layout for 6 or 7 months. I think this layout is my 3rd. Lack of knowledge and lazy to do research, yes, these are the reasons why. Lol. Maybe I have no good things to share, but till we meet again, I'm sure to post again! :D
15 comments:
ala.. xbes la tade shoutbox :(
wahhaa maaf la cik coki. takpa sini pun boleh :p
xbest xbest tade shoutbox. haha xml best guna tp tu lh payah nk otter coding bgai. :P ah. sy pn rindu kamu. aww
*tayah lh letak verification ni
haha. bahaya letak chatbox ka apa ka. coz blog sy ni org luar pun ada masuk. :p
xml sangatlah senang! cuma susah nak edit takpa saya tak rti pun hehe.
kena letak verification ada spammer nanti. hehe
aku x pandai sgt carik kt suckmylolly 2. hehe :D
cool layouts duh! hee :D
check out my new clothing line. http://closet3110.blogspot.com thank you for your support. :)
haha dh mls nk main menda tu. nnt die ganggu mozila i :)
duhh , jangan la marah .
khabar baik .sihat alhamdulillah
ahha..i find my layout from suckmyloly too :)
diyana : welcome
ynn : mengapakah? kan comel?
izzati : oh tidak marah, tekejut sja :)
luna : suckmylolly cool kan? :)
jangan terkejut sangat .
nanti sakit jantung
haha. tidak tidak. alhamdulillah masih sihat sejahtera :D
1st time wa kat cni. haluuu tuan rumah. sembah beta harap di ampun!
oh sudah beta terima. masuk masuk saja. :D
Post a Comment